Dočasný výpadok služieb bol úspešne odstránený

 
Vážení cestujúci, počas uplynulého víkendu (12. 3. - 13. 3. 2022) sme zaznamenali značné výpadky pripojenia vozidiel na internet z dôvodu na strane operátora. To malo za následok nefunkčný predaj cestovných lístkov prostredníctvom platobných kariet vo vozidlách MHD. Zároveň nebolo možné zobrazovať v aplikácii MyBus polohu vozidiel, ako aj korektné online vyhľadávanie spojenia.
 
Operátorovi sa podarilo úspešne odstrániť problém začiatkom tohto týždňa, a tak všetky prevádzkované služby sú opäť plnohodnotné a funkčné.
 
Za vzniknuté komplikácie a diskomfort pri cestovaní sa všetkým cestujúcim ospravedlňujeme.
 
- DPMŽ -

Naspäť

Používate integrované cestovné lístky pri cestovaní linkami MHD v tarifnej zóne 100 - MESTO Žilina?







Archív ankiet
SK | EN
Nový vyhľadávač spojenia na mybus.dpmz.skPripravujeme pre vás nový eshop.